Gmod Ansøgning

95 views
Hej mit navn er Kasper.Jeg er 13 år gammel.Mit ingame navn er CssKiller. Har du erfaring indenfor administrative jobs i spillecommunityetJa jeg har været Admin,Superadmin på mange servere og jeg har haft min egen server valgte bare at stoppe igen fordi jeg ikke rigtig havde penge til at holde den oppe. Hvilke dage har du tid til at være på servern. Mandag kan jeg fra 16 til 8-21.30Tirsdag kan jeg fra 16 til 8-21.30Onsdag kan jeg fra 16 til 8-21.30Torsdag kan jeg fra 16 til 8-21.30Fredag kan jeg fra 16 til 2.Lørdag kan jeg fra 10 til 1.Søndag kan jeg fra 10 til 8-21.30Nævn tre ting du kan gøre bedre end alle andre ansøgere.Jeg kender Lidt til ulx og jeg forstår folk og jeg kan klare næsten alle opgaver. Hvorfor vil du gerne være med i staff-teamet=10.5ptMere kvalificeret vil jeg ikke sige, da alle vel er lige gode på alle deres punkter, det jeg mener jeg selv er god til er at formulere mig ordenligt skriftligt men så vidt også mundtligt på både dansk og engelsk.=10.5ptJeg har lidt erfaring med ULX og en smule med det nye system i køre på jeres server, ellers kan jeg de fleste commands man kan skrive i chatten som! cb og alt det med at holde C nede og trykke på players er jeg også bekendt med.=10.5ptJeg har stenet mange af Marcus' videoer, og derfor fået nogle små tips og tricks ved kigge efter hvad han gør i hans videoer og tænker det er noget jeg sagtens kan stifte bekendtskab med og blive god til i fremtiden.=10.5ptEllers har jeg som i min tidligere ansøgning også skrevet at jeg har en del timer på Garry's mod, som er oppe og runde over de 689 sammenlagt,=10.5ptDet jeg personligt mener som er tydeligt at se på mig, er den type jeg er, den måde jeg formulere mig på in game, og på forum i både min cases og kommentar / opslag på forum..=10.5ptJeg har igennem lavet en del ban request, og en del admin calls in game, men jeg sørger altid for at have beviserne i orden, før jeg gør disse ting. Det mener jeg også fremgår tydeligt i mine ban request med hvordan jeg gør brug af mine beviser.
=10.5ptDet skal også sige, at jeg virkelig prøver at spille efter reglerne, og det ses også tydeligt i min strafhistorik, jeg lærer af mine fejl og retter op på dem, derfor er min straf historik også meget kort.=10.5ptFor at vække de her admin calls til livs, der nogen gange bliver kaldt på mig, har jeg anskaffet mig shadowplay og kan derfor optage mit gameplay 24/7 som jeg også gør så beviserne altid er i orden så både admins, og andre kan se tingende fra min side af. Det optager selvfølgelig min mikrofon hele tiden, samt in game lyd så i ikke misser noget.=10.5ptJeg har teamspeak, discord, skype og er altid villig til at snakke med folk hvis dette er nødvendigt i fx cases, eller andre ting hvis dette skulle blive nødvendigt.=10.5ptMin mindset er rigtig åbent, og det betyder også at jeg helst vil høre begge parter før jeg laver ban requests på dem, eller admin calls, jeg tjekker altid mit shadowplay optagelse igennem for at kontrollere om det muligvis har kunne været mig der har lavet en fejl og agerer ud fra de beviser jeg har at gøre med. =10.5ptDen største grund til jeg gerne vil ansættes igen som staff er at jeg hellere vil sidde og tage cases på serveren, end at spille normalt.=10.5ptDet vil altså sige at jeg rigtig gerne vil være en case machine og få fyret nogle cases af imens jeg er online og det vil i også kunne se hvis det endelig bliver mig i vælger.=10.5ptJeg vil meget hellere hjælpe andre med at RP, end at sidde og stene weed eller printers palle alene og bare være fyld på serveren, så vil jeg hellere gøre en forskel. =10.5ptDet er ingen hemmelighed at jeg er en regelrytter, og tit sidder og læser reglerne når jeg keder mig og hver gang der kommer en ændring eller hvis jeg er i tvivl om noget.
=10.5ptMen.=10.5ptDet betyder ikke at jeg ikke kan se ud over reglerne, som vil sige at jeg sagtens ville kunne bruge min sunde fornuft, til at give en straf til en person hvis personen handler i ond tro ved at det er et smuthul i reglerne og udnytter dette til hans fordel.Har du en mikrofon som virker.Ja jeg har 2 headsets så vis den ene går i stykker kan jeg bare bruge den anden.Jeg tror det sværeste er at gøre alle glade i en admin caseJeg har haft Steam i over 5 år
+Rep du er god til at RP

Vi har valgt at acceptere din ansøgning,
velkommen på holdet
i løbet af noget tid vil du får nætværk til at få dit rank.

• Virker flink
  • Moden nok
  • :)

Reply